星期四, 12月 13, 2007

認得幾張臉



今天來到一家地區醫院,想起國中時同學常說的一句話「打到他媽媽都不認識他」,這句話和我們的莊主秘說「哭著回家找媽媽」有異曲同工之妙,不過我國中同學常讓前者的哭戲發生在醫院。今天在醫院確實沒看到哭戲,不過看到個我猜是被打到變豬頭的病患。從他走路的樣態和眉宇間的殺氣,我很難設想他是善男信女。並且,從他的臉上有種看到小紅蕃之感,因為五彩斑斕顏色多變,國中同學的豪語一遍又一遍地在我耳邊迴盪,是故返家後振筆畫下,與大家分享。叮嚀諸位,深夜問題多,平安回家最好!

謹將本作獻給人比花嬌的037!





Come along with me to my little corner of the world
Dream a little dream in my little corner of the world
You'll soon forget that there's any other place
Tonight, my love, we'll share a sweet embrace

And if you care to stay in my little corner of the world
We could hide away in my little corner of the world
I always knew that I'd find someone like you
So welcome to my little corner of the world

And if you care to stay in our little corner of the world
We could hide away in our little corner of the world
We always knew that we'd find someone like you
So welcome to our little corner of the world

3 則留言:

匿名 提到...

嗯 是男是女他自己也分不出來了吧
怕是只有去找還我漂漂拳的傳人了
臉上還有棒棒堂的影子勒
這是印象派 我肯定

037 提到...

為什麼我想到楊梅萬萬!?

匿名 提到...

萬萬還我100萬